Haber

AJet’ten sefer gecikmelerine ‘operasyonel sorun’ yanıtı

Türk Hava Yolları’nın (THY) Anadolu Jet’i AJet adıyla bağımsız bir şirkete dönüştürmesinin ardından şikayetler artmaya başladı. Özellikle Kurban Bayramı ve sonrasında birçok yolcunun fazla rezervasyon nedeniyle uçağa alınmadığı ve bazı uçak seferlerinin 24 saate varan sürelerce ertelenmiş olması yolcuların tepkilerini çekti.

Karar gazetesinden Sema Kızılarslan’ın ulaştığı AJet’in yetkilileri herhangi bir açıklama yapmayacaklarını belirtti ve soruları yanıtsız bıraktı.

Müşteri gibi davranarak seferi gecikmiş durumda olan bir uçuşun nedenini öğrenmeye çalışan Karar muhabirine yanıt veren Anadolu Jet yetkilileri, son zamanlarda yaşanan bazı gecikme ve uçuş iptallerinin “operasyonel sorunlardan kaynaklandığını” ifade etti.

(HABER MERKEZİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu